UDENDØRSTRÆNING

I over tre år nu har vi med stor succes holdt træning i naturen. Vores træning består af styrke- og konditionsøvelser, og varer 50 minutter. Træning er baseret på kropsøvelser.

Er det noget for dig?

Vil du blive stærkere og forbedre din fysisk form og din sundhed, så er denne træning lige for dig! De fleste kan være med på vores hold, uanset træningstilstand og -erfaring. Vi har hold på tre forskellige niveauer, og vi sørger altid for at tilpasse øvelserne deltagernes niveau.

Træningskalender

Fra uge 43 til og med uge 50

OBS!

  • Du kan tilmelde dig ét eller flere hold om ugen.
  • Betaling ved tilmelding via mobilepay eller direkte til bankkonto
  • Fortrydelsesret kan benyttes senest syv dage inden forløbsopstart.
  • Der tages forbehold for ændringer.


Hørsholm & Rungsted

Tirsdag kl. 09.00 – Styrke & Kondi – Rungsted Hegn – med Lisbeth

Onsdag kl. 17.30 – Styrke & Kondi – Rungsted Hegn – med Gitte

Torsdag kl. 09.00 – Styrke & Kondi – Rungsted Hegn – med Lisbeth

Lørdag kl. 09.00 – Styrke & Kondi – Rungsted Hegn – med Bojan

Kokkedal

Tirsdag kl. 17.30 – Styrke & Kondi – Bølgepladsen – med Lisbeth

Torsdag kl. 17.30 – Styrke & Kondi – Bølgepladsen – med Lisbeth

København – Fælledparken

Tirsdag kl. 17.30 – Styrke & Kondi – Fælledparken – med Bojan


Praktisk info/Mødested



Træning i Rungsted Hegn – vi mødes på p-pladsen på Rungstedvej, ved Pennehave (se på kortet nedenfor). Medbring din træningsmåtte/underlag , havehandsker, og din vanddunk.

Træning på Bølgepladsen – vi mødes ved basketbanen foran Egedalshallen i Kokkedal. Adressen er Holmegårdsvej 3, 2980 Kokkedal. Medbring din træningsmåtte/underlag, havehandsker, og din vanddunk.

Træning i Fælledparken (København) – vi mødes ved Vibenshus Runddel metrostation. Medbring din træningsmåtte/underlag, havehandsker, og din vanddunk.

Begynderhold


OBS! Ingen Begynderhold i uge 43-50!

Føler du at du er i dårlig form, har du gamle skader eller skavanker, eller er der bare gået lang tid siden du sidst har været fysisk aktiv? Så vil vi anbefale vores Begynderhold. Træneren står for at sikre, at du kommer i gang på en tryg, sikker, og ikke mindst effektiv måde. Træneren vil møde dig hvor du er, og udfordre dig sådan at du allerede efter nogle uger kan mærke fremgang. Målet er at forbedre kroppens styrke og kondition. Der er ingen løb under træning.

Styrke & Kondi

Styrke & Kondi er for dig, der har noget erfaring med fysisk træning, og vil træne både dine muskler og kredsløb. Ca. 80% af timen træner vi styrke, mens resterende tid er til kondition. Træneren vil sørge for at tilpasse øvelserne dit niveau, så du bliver udfordret optimalt. Der er ingen løb under træning.

Power & Puls

OBS! Ingen Power & Puls hold i uge 43-50!

Har du erfaring med fysisk træning, og du træner regelmæssigt? Her vil du blive udfordret sådan at du tænker “Sh.., det her er hårdt!”. 🙂 Træneren vil stå for at planlægge en kombination af højintense styrkeøvelser, så både dine muskler og dit kredsløb bliver ordentligt presset. Denne træning kan inkludere korte løbedistancer, fx sprints eller bakkeløb. Ved denne type træning vil du opnå en fremgang, selvom du er veltrænet i forvejen. Dette hold er ikke for nybegyndere.

Join vores gruppe for  UDENDØRSTRÆNING på facebook for at holde dig opdateret, eller  KONTAKT os.